yai..apelah malang naseb aq brader..result aq byk D...haizz..byk mateplajaran aq x phm.
~chemist
~fizik..tp aq still bole kire2
~addmath..adui yai..apo nk dikato bab aq x ulang kaji..sibok jaga orang sakit
~sejarahh..ceh..mmg dasyat doe mateplajaran nih..kering kontang otak aq perah mase ujian tuh
~'n' lastly bio...adush..semenarnyerkn ape masalah cikgu azlinn aq 2 brader hah?aq salah eja skit abiz die tolk markah penoh aq..KEJAM sungguh..
sumpah brader..aq x tipu doe..k mcm ni lh aq bagi ex:
systemm..aq tertulis 'm' 2 kali..die gi bg 0..walaupown
ayat aq 2 penuh n lengkap..grrr aq mmg x puas ati tol ar
tp x pelh ..nntikan adew ujian agy..aq akn berusaha..dptkn markah yg 'terbaek'..ko brader mesti support aq tauw..kalu aq x phm..brader ajar ye..ngee
lastly..,,,,CAIYOK..CAIYOK..CAIYOK..
No comments:
Post a Comment